Kun automatisoit työvuorojen suunnittelun, säästät työvoimakustannuksissa, parannat henkilöstön viihtyvyyttä, vähennät sairauspoissaoloja ja reagoit paremmin poikkeustapauksiin ja asiakkaiden tarpeisiin.
Työajanhallinta vaikuttaa jokaisen elämään. Oli roolimme sitten suunnitella työvuoroja, toimia työvuorolistan mukaan tai miettiä sopivaa hetkeä lomamatkalle puolison kanssa.
Tämä pikaopas on kirjoitettu niille, joita työajanhallinta tavalla tai toisella askarruttaa ja se antaa näkökulmia työajanhallinnan eri puoliin.
Löydät oppaasta kysymykset muun muassa seuraaviin kysymyksiin:
- Miksi työvuoroja suunnitellaan?
- Miten varmistetaan henkilöstön tasapuolinen kohtelu työvuoroja suunniteltaessa?
- Kuka työajanhallinnasta hyötyy?
- Millä työkaluilla aloittaa työajanhallinta?