Kattavaa ja ketterää palkkahallintoa
Personec F
Palkka- ja henkilöstöhallinnon ohjelmisto Personec F sujuvoittaa julkishallinnon palkka-asiantuntijan työtä automatisoimalla palkkahallinnon.


Ketterä HRM-järjestelmä julkishallinnon tarpeisiin
Pitkän käyttökokemuksen hiomat ohjelmistomme tukevat organisaatioiden palkkaprosessin kriittisiä toimintoja sujuvasti ja luotettavasti: palkkahallintoa, henkilötietojen hallintaa ja henkilöstöjohtamista. Ohjelmistomme on suunnattu kuntien ja kaupunkien organisaatioiden, sote- ja koulutusorganisaatioiden, palvelukeskusten sekä valtionyhtiöiden käyttöön.
HRM-järjestelmäkokonaisuuden ydin, palkkahallinnon ohjelmisto Personec F tarjoaa organisaatioille automatisoidun ratkaisun palkka-aineiston keruuseen, palkkatapahtumien käsittelyyn, maksatukseen ja raportointiin. Personec F ESS:n avulla taas hajautat henkilö- ja työsuhdetietojen hallinnan sinne, missä tieto syntyy, ja siinä laajuudessa, kun katsot tarpeelliseksi ja hyödylliseksi.
Video
Automatisoitu palkkahallinto
Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin
-
Nyt kun meillä ei ole papereiden pyörittelyä eikä käsin tallentamista, pystymme kohdistamaan ammattilaisten työpanosta siihen, missä heillä oikeasti on se osaaminen.
Kati Nieminen
Henkilöstöpäällikkö, Eloisa
-
Keskeinen vaatimus järjestelmää valittaessa oli ohjelman kyvykkyys tehostaa palkkahallintoa. Aiempi kokemuksemme järjestelmästä sekä hyvä yhteistyömme Visma Aquilan kanssa painoi lisäksi paljon vaakakupissa palkkajärjestelmää valittaessa.
Satu Keskitalo-Makkonen
Toimitusjohtaja, Monetra Pohjois-Savo
-
Ohjelmistot mahdollistavat modernin prosessin, jonka avulla päästiin eroon erillisistä Exceleistä.
Aleksi Torvinen
Personec F -järjestelmäasiantuntija, Monetra Oulu
-
Haluamme, että asiakkaamme pystyvät välttämään manuaalista työtä, ja että virhemarginaalit pienenevät toimivan automatisoidun prosessin myötä.
Anna-Kaisa Packalén
Toimitusjohtaja, Provincia

Personec F
Hyödynnä kattava palkkahallinnon ohjelmisto
Palkka- ja henkilöstöhallinnon ohjelmisto Personec F tarjoaa organisaatioille automatisoidun ratkaisun, jonka avulla palkkahallinnon rutiinit, kuten palkka-aineiston keruu, palkkatapahtumien käsittely ja maksatus sekä raportointi, viranomaisvaatimukset ja arkistointi hoituvat luotettavasti. Automaatio huomioi tarkasti kaikki muutokset sekä palkkaan vaikuttavat eri tekijät voimassa olevien sääntöjen ja sopimusten mukaisesti.

Personec F
Nopeuta palkka-asiantuntijan työtä
Tietojen ilmoittamisen voi hajauttaa työntekijöille ja esihenkilöille, mikä nopeuttaa palkka-asiantuntijan työtä. Monipuolisen raportoinnin ansiosta kaikki järjestelmään tallennettu tieto on helposti hyödynnettävissä ja jatkojalostettavissa. Personec F toimitetaan pilvipalveluna, minkä ansiosta käyttöönotto hoituu ketterästi ja käyttö on mahdollista paikasta riippumatta. Automaattisten päivitysten ansiosta asiantuntijalla on aina viimeisin versio käytössään.
.jpg)
Personec F ESS
Hajauta henkilö- ja sopimustietojen hallinta
Personec F ESS:n avulla voit hallita kaikki henkilö- ja sopimustiedot yhdessä paikassa. Esihenkilöt ja työntekijät voivat päivittää järjestelmän kautta loma- ja poissaolotiedot, jotka siirtyvät välittömästi palkanlaskentaan ja osapuolet saavat automaattiset ilmoitukset tapahtumista. Mobiilikäyttöliittymä mahdollistaa asioinnin paikasta riippumatta. Kun henkilö ilmoittaa itse tiedot järjestelmään, vältytään ylimääräiseltä työltä ja virheiltä.
Personec F numeroina
2000
3 milj.
300+
Ominaisuudet palkkahallinnon tehostamiseen
Monikantaratkaisu tuo kustannustehokkuutta
Personec F:n monikantaratkaisu, joka tuo useita eri asiakasorganisaatioita samaan tietokantaan, tehostaa palkanlaskijan työtä merkittävästi, sillä se vähentää palkka-ajojen määrää, ohjaustietojen ylläpitoa sekä kirjautumisten määrää.
Raportointi aina ajan tasalla
Personec F tarjoaa monipuolisen vakioraporttivalikoiman lisäksi laajan omaehtoisen raportointiosion, joka mahdollistaa käyttäjille omien raporttipohjien hyödyntämisen tietopoimintoineen ja ehtoineen sekä järjestelmään tallennetun tiedon helpon hyödyntämisen ja jatkojalostamisen.
Täydennä ohjelmistoja tarpeesi mukaan
Personec F:ssa on laaja valikoima valmiita, luotettavia rajapintoja. Liittymiä voidaan ajastaa ja automatisoida, jolloin tiedonvälitys hoituu ilman käyttäjän toimenpiteitä. Personec F täydentyy ketterästi Personec F OSS:lla, joka tarjoaa työkalut osaamisen johtamiseen.
Haluatko kuulla lisää?
Pyydä tarjous tai kysy asiantuntijoiltamme lisää ohjelmistosta ja palveluistamme oheisella lomakkeella. Voit olla yhteydessä asiantuntijoihimme myös sähköpostitse sales.aq@visma.com.
Olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian tuotteiden tai palveluiden hankintaa koskevissa asioissa. Huomioithan, että jos asiasi koskee jotakin muuta, viestiäsi ei ole välitetty eteenpäin.
Tuki
Visma Aquilalla ei ole pääsyä organisaatioiden tuoteympäristöihin, sillä organisaatiot hoitavat tuen ja ylläpidon itse. Ongelmatilanteissa, esimerkiksi kirjautumishaasteissa, ota yhteyttä organisaatiosi pääkäyttäjään.
Pääkäyttäjien tukikanavat löydät tuotekohtaisilta tukisivuilta:
Ota yhteyttä myyntiin
Muut ratkaisumme työsuhteen elinkaaren hallintaan
Osaamisen johtaminen
Personec F OSS tehostat johtamista selkeillä, automatisoiduilla osaamisen johtamisen työkaluilla.
Matka- ja kuluhallinta
M2 varmistaa saumattoman kulujen hallinnan tuomalla matka- ja kululaskut osaksi palkka- ja henkilöstöhallintoa.
Työvoiman hallinta
Numeronilla yhdistät työvuorosuunnittelun, sijaisten hallinnan, työaikatulkinnan, raportoinnin ja viestinnän yhdeksi kokonaisuudeksi.