Lisäpalvelut
Numeron moduulit
Kehitä työvoimahallintaa toimintasi tahdissa
Yhteystiedot
Valitse prosessejasi tukevat lisäpalvelut, et maksa turhasta
Mutta mitkä ominaisuudet ja moduulit sopivat organisaatiollesi ja mitä hyötyjä niiden käyttö toisi arkeesi? Me autamme rakentamaan sinulle sopivan paketin.
Varaa juttuhetki myyntimme kanssa tästä.
Valitse itsellesi sopivat moduulit
Numeron moduulit sopivat kaikenlaisille organisaatioille ja yrityksille, olipa kyseessä esimerkiksi kiinteistöhuolto tai valmistava teollisuus, terveydenhuolto tai pelastustoimi.
1. Vuorotori
Varmista, että saat osaajat vapaisiin työvuoroihin. Voit tarjota työvuoroja niin omalle organisaatiolle kuin ulkopuolisille sijaisille ja keikkalaisille.
2. Työvuorojen pilkkominen
Jaa työvuorot nopeasti pienempiin kokonaisuuksiin ja pysy paremmin kartalla mihin työaika on kohdistunut.
3. Asiakaskohtaiset raportit
Johda tiedon avulla ja mahdollista uusien toimintatapojen ja palveluiden kehittäminen sekä sujuva arki.
4. Mobiilisovellus
Tee liikkuva työ mahdollisimman helpoksi: kirjaa esimerkiksi työtunnit ja tarkista työvuorot missä tahansa.
5. Tapahtumien hallinta
Vie ja siirrä valitun joukon tiedot nopeasti, kun tapahtumassa on paljon osallistujia.
6. Työhyvinvointimittarit (TTL)
Edistä työhyvinvointia Työterveyslaitoksen liikennevalomallin mukaisen työaikojen kuormittavuuden seurannan avulla
Kehitä toimintatavoistasi entistä parempia
Numeronin ja sen moduulien avulla on mahdollista uudistaa ja kehittää toimintamalleja ja työtapoja.
Mutta kaikki organisaatiot ovat erilaisia. Toisille riittää ratkaisun perustoiminnot kuten perustyövuorosuunnittelu ja palkkatulkinta. Jos taas organisaatiossa on yksiköitä, joissa on esimerkiksi vaihtelevaa työn tarvetta, paljon erilaista henkilöstö- ja osaamistarvetta sekä muuttuvaa työvuororakennetta, niin työvuorosuunnittelun optimointimoduulista olisi varmasti iloa ja hyötyä.
Kaikki eivät tarvitse kaikkia ominaisuuksia. Voit valita omia toimintatapojasi ja prosessejasi tukevat lisämoduulit. Näin maksat vain siitä, mitä ominaisuuksia tarvitset ja mistä on tunnistettu hyötyä.
Moduulit kehitetään yhdessä asiakkaiden kanssa
Asiakkaat tietävät parhaiten, mitä he tarvitsevat. Ideat uusista lisäpalveluista tulevat pääsääntöisesti asiakkailta. Uudet moduulit suunnitellaan ja kehitetään asiakkaiden tunnistaman tarpeen perusteella ja yhdessä asiakkaiden kanssa.
Käyttöliittymäsuunnittelussa käytämme muun muassa palvelumuotoilun keinoja ja haemme yhteisen näkemyksen, miten ratkaisu tukee parhaiten asiakkaiden tarpeita. Kun asiakas pääsee vaikuttamaan toteutukseen, siitä tulee kerralla hyvä.
Pyrimme suunnittelemaan moduulit aina niin, että ne palvelevat toimialasta riippumatta kaikkia Numeronin asiakkaita.
Mitkä ovat moduulien keskeiset hyödyt?
Numeronin perusratkaisun ja sopivien lisämoduulien avulla varmistat organisaatiosi palvelun laadun sekä seuraat henkilöstön jaksamista ja työhyvinvointia. Saat myös työkalun tavoitteiden seurantaan tuottavuuden ja strategian näkökulmasta.
Kun otat Numeronin käyttöön, voit valita ne moduulit, joista on organisaatiossasi aidosti hyötyä. Tällä mallilla on konkreettinen vaikutus myös hinnoitteluun, koska et maksa turhasta. Kun organisaatiossasi tapahtuu muutoksia, se vaikuttaa usein myös työvuorosuunnitteluun ja henkilöiden resursointiin. Kartoita siis muutoshetkellä myös Numeronin tarjoama tuki tuleviin uudistuksiin.
Numeron kehittyy ja muuttuu toimintasi ja tarpeidesi mukana. Tyypillisesti asiakkaat lähtevät alussa liikkeelle perusratkaisulla, jossa on huomioitu asiakkaan toimialan keskeiset toiminnot. Yhteisen matkan aikana tuemme teitä uudistuksissa ja tarjoamme sellaisia lisämoduuleita, joista on teille aidosti hyötyä.
Miten saan moduulit käyttöön?
- Uusi asiakas.
Kun uusi asiakas miettii Numeronin ostamista, asiantuntija auttaa tunnistamaan moduulien tarpeen ja huomioi tämän hinnoittelussa. - Nykyinen asiakas.
Numeron käyttäjät pidetään ajan tasalla uusista ominaisuuksista ja moduuleista: Miten ne toimivat, miten niitä voi käyttää ja mitä hyötyä asiakas niillä saavuttaa? Uusia moduuleita voi ottaa käyttöön helposti ja joustavasti.
Järjestelmän käyttöönotto on kertaluontoinen projekti, mutta kehittäminen ja uudistaminen ovat jatkuvia prosesseja, jossa ovat mukana niin ratkaisun käyttäjät kuin toimittaja. Sinut pidetään koko ajan tasalla uusista ominaisuuksista, jotta voit arvioida, mitä hyötyä niistä on.
Ota yhteyttä myyntiimme
Haluatko lisätä tämän moduulin omaan Numeroosi. Ota yhteyttä myyntiimme!
Täytä oheinen lomake ja kerro tarpeestasi. Voit myös varata suoraan etätapaamisajan täältä >
Mika Alanen
Key Account Manager
mika.alanen@visma.com
050 599 7409